mySBB, het digitaal klantenportaal van SBB

Beheer jouw dossier volledig online

Met mySBB heeft SBB de communicatie en interactie tussen de klant en de dossierbeheerder aanzienlijk vereenvoudigd. Klanten kunnen vanzelfsprekend steeds terecht bij hun SBB-adviseur, maar met mySBB hebben zij een bijkomend aanspreekpunt dat 24 uur op 24 beschikbaar. Net zoals bij internetbankieren kan een klant zelf – waar en wanneer het hem past – een aantal taken uitvoeren, zonder tussenkomst van de consulent en zonder verplaatsing naar het kantoor.

Inloggen

Onze online tools voor ondernemers

sbbSLIM

Wie kiest voor sbbSLIM, ons gloednieuw digitaal klantenplatform, moet nooit meer facturen binnenbrengen op kantoor. Mailen, scannen of zelfs foto nemen volstaat. Uw documenten worden verwerkt en u krijgt een betalingsvoorstel dat u daarna eenvoudig inleest in uw banksoftware. In het archief vindt u alle documenten gemakkelijk terug en in overzichtelijke grafieken volgt u alle evoluties in omzet, kosten of bedrijfsresultaten.

Exact Online

Via Exact Online kunnen klanten voor een maandelijkse vergoeding hun volledige boekhouding zelf online voeren en online overal raadplegen. Ze spreken daarbij met hun SBB-accountant af welke boekingen ze zelf willen doen. De rest (controles, afwerkingen, back-up, beveiliging, updates, enz.) laten ze aan het SBB-kantoor over.

Onze online tools voor land- en tuinbouwers

Agri Online Mestmodule

Ook voor de milieuadministratie biedt SBB een sectorgericht registratiepakket: Agri Online. Landbouwers kunnen via dit geïntegreerd programma de belangrijkste bedrijfsparameters op vlak van milieu opvolgen en de verplichte registers bijhouden.  Uw SBB-omgevingsadviseur kan op basis van deze gegevens altijd bijsturen en optimaliseren en zorgt voor een correcte mestaangifte.